Статті

Початок роботи

Як почати працювати

Реєстрація в системі.

Почати роботу з системою ErpFoss ви можете з ознайомлення з демонстраційною версією системи. Для цього натисніть Спробувати на сайті, та пройдіть реєстрацію в системі.

Реєстрація в системі
Реєстрація в системі

На вказану при реєстрації адресу надійде лист з подальшими інструкціями. Перейдіть по посиланню в цьому листі та введіть пароль, який ви задали при реєстрації. Далі ви можете вибрати рішення, яке найкраще підходить для вашого бізнесу.  При бажанні, в подальшому це рішення можна змінити на інше. Також необхідно ввести доменне ім’я, яке буде застосовуватися в адресі, де буде розміщена ваша інформація. Далі натисніть Спробувати.

Вибір рішення

Система переадресує вас на сторінку входу в демонстраційну базу за адресою, яку ви вибрали для доменного імені. Для входу введіть Email та Пароль, які ви вводили при реєстрації.

Вхід в робочу систему
Вхід в робочу систему

Тепер ви зможете заходити в вашу систему набравши в браузері адресу вашого домена. В нашому випадку, дивись на малюнку вище, це буде https://pet.erp.foss.ua.

Перед початком роботи з демонстраційною версією ми рекомендуємо переглянути статтю Інтерфейс, в якій ви можете ознайомитися з особливостями інтерфейсу системи. Після цього створіть декілька постачальників та клієнтів. Як це зробити описано в статті Клієнти та постачальники. Наступним кроком буде створення товарів, які ви будете закуповувати та продавати. Опис роботи з товарами наведено в статті Товари. Замість створення товарів та клієнтів вручну ви можете імпортувати ваших контрагентів та товари з таблиці exel як описано розділі Імпорт  статті  Налаштування. Тепер ви готові проводити стандартні дії по закупівлі та продажу товарів. Опис цих дій наведено в статті Закупівлі та продажі. Стандартні дії. 

Для більш повного ознайомлення з можливостями системи перегляньте інші статті сайту. Для пошуку функціональних можливостей ви можете скористатися функцією пошуку на сайті.

При роботі з системою ми повинні розуміти, що деякі дані ми не зможемо видалити з системи. Але якщо вони вам заважають і більше не потрібні, то ви можете створити нову “чисту” систему скориставшись можливістю Почати спочатку в Кабінеті користувача.

Кабінет користувача

Після реєстрації в системі ви отримаєте доступ до свого кабінету. Для входу в нього зайдіть на сайт erp.foss.ua і виберіть Увійти

Вхід в кабінет користувача
Вхід в кабінет користувача

В лівій частині екрану ви можете побачити свої дані, в тому числі і платежі, якщо вони проводилися. В верхній правій частині представлена інформація по вашому чинному плану.

  • Рішення – це вибране вами рішення
  • Посилання – адреса в мережі Інтернет  за яким розташовується ваше Рішення. Посилання співпадає з вибраним вами доменним ім’ям. Натиснувши на посилання ви потрапляєте в робочу систему.
  • Кількість користувачів – кількість користувачів, які можуть підключитися до вашого Рішення. Для демонстраційної версії по замовчуванню встановлено три користувача. В подальшому ви можете змінити цю кількість.
  • Дата закінчення – дата до якої дії ваш план. Якщо поточна дата більша за цю дату ви не отримаєте доступ до вашого рішення.

Почати спочатку – цей пункт призначений для можливості переходу з одного рішення на інше, а також для знищення всієї інформації в вашій базі даних.  Почати спочатку  ви можете як на демонстраційній версії системи, так і на робочій. Але ви повинні розуміти, що база даних буде створена заново і ви втратите всі ваші дані, які були введені до цього.

Кабінет користувача, діючий план
Кабінет користувача, діючий план

В нижній правій частині екрану ви можете продовжити строк дії вашого рішення та змінити кількість користувачів. Змінити Рішення ви зможете тільки знищивши всі дані в системі. (Пункт Почати спочатку). Вибравши необхідні опції ви можете сплатити їх вартість. які будуть вказані в колонці Ціна. Після проведення оплати ваш діючий план буде змінено відповідно до вашого вибору.

Кабінет користувача. Додаткові можливості.
Кабінет користувача. Додаткові можливості.