Управління продажами
Ваші продажі під контролем
Каталог товарів з категоріями та підкатегоріями необмеженої вкладеності. Прикріплення фото до товарів. Обробка замовлень покупців. Мультивалютність: продаж у різних валютах. Управління прайс-листами. Виставлення рахунків, друк накладних. Робота зі штучним, ваговим, фасованим товаром. Облік в різних одиницях виміру. Статистика продаж.
Закупівлі та складський облік
Всі складські операції
Поставки, відвантаження, переміщення, списання та ін. Друк складських документів. Підтримка декількох складів, партії, серійні номери, терміни придатності, упаковки. Адресне зберігання. Проста інвентаризація. Штрих-коди: генерація, друк, підтримка сканерів. Друк етикеток і цінників. Імпорт накладних і прайс-листів постачальників з Excel. Планування закупівель: замовлення постачальникам на основі аналізу статистики продаж.
Касовий термінал (POS)
Працює з будь-якого комп'ютера, ноутбука, планшета або смартфона
Управління будь-якою кількістю торгових точок. Реєстрація продаж, розрахунок здачі, повернення, контроль готівки, застосування знижок, закриття зміни. Підключення сканера штрих-кодів, принтера чеків, платіжного терміналу. Робота з ваговим товаром. Статистика продаж. Використання програмного реєстратора розрахункових операцій (РРО) для формування чеків в електронному вигляді і відправки даних про всі операції в податкову. Офлайн режим: робота без підключення до інтернету.
Бухгалтерія, звіти
Інструмент для прийняття правильних рішень
Реєстрація платежів. Синхронізація банківських виписок. Перегляд балансу каси і банку. Формування оборотно-сальдової відомості. Звіт доходи та витрати.
Здача податкової звітності ФОП в електронному вигляді до Державної фіскальної служби України (ДФС).
Розмежування доступу
Керуйте розподіленим бізнесом
Об'єднайте кілька складів або офісів в єдину систему без додаткових витрат на інфраструктуру. Гнучке налаштування рівнів доступу для співробітників. Можливість приховувати непотрібні пункти меню. Заборона змін в закритих періодах.
Програма для торгівлі
Автоматизація робочого процесу в торгівлі економить час і гроші власників бізнесу. Для впровадження сучасної системи автоматизації потрібна недорога програма для обліку продажів і торгівлі, яка розробляється компанією ФОСС-Он-Лайн. Рішення «Торгівля» - це єдина база для всіх торгових точок, до якої підприємець вносить дані, формує накладні, робить замовлення на закупівлю. Вся робота ведеться в онлайн і офлайн режимах. Програма працює з усіма одиницями вимірювання і валютами. Вона підтримує складський облік, сканери штрих-кодів. Сервіс забезпечує повну звітність і аналіз робочого процесу.
Переваги сервісу
Для зручності ведення бізнесу компанія ФОСС-Он-Лайн розробила сервіс для автоматизації роздрібної торгівлі в Україні - ERP FOSS. Система повністю автоматизує щоденні операції з обліку товарів. Програма створює можливості для інтеграції бізнесу з торговими пристроями та корисними сервісами для підприємців.
Підключаючи сервіси, підприємець отримує переваги в роботі. Автоматизація торгівлі ERP FOSS використовує надійний хостинг для зберігання інформації, а також створення щоденних резервних копії з якісним захистом даних.
Для роботи інформація вводиться до єдиної бази даних, де вказуються товари, закупівлі і постачальники. За допомогою майданчика власник бізнесу може швидко реалізувати, відвантажувати товари, а також фіксувати всі операції у віддаленому режимі через інтернет.
Перевагою системи є інтеграція з новою Поштою, Prom.ua, програмно-апаратними РРО, можливість підключення торгового устаткування:
- Сканеру штрих коду;
- Принтеру для друку витратних матеріалів у вигляді чеків, цінників;
- POS-монітору;
- Банківського терміналу для безготівкових розрахунків;
- Терез електронного формату;
- Грошової скриньки.
Повну інформацію про особливості ERP FOSS можна отримати на офіційному порталі компанії.
Автоматизація обліку товару в інтернет-магазині за допомогою сервісів - це ще одна перевага для підприємця. Вона прискорює процес оприбуткування товару, підвищує швидкість роботи з заявками. Легкість доступу до залишків товару дозволяє контролювати процес його реалізації. А для отримання максимальної зручності застосування системи, можна налаштувати автоматичне поповнення сховища товарами.
Податкова звітність, аналітика торгового майданчика, закупівлі - автоматизація даних процесів дозволяє прискорити темп розвитку бізнесу.
Реєстрація та початок роботи
Торгова точка потребує постійного контролю і управління. Щоб відчути користь і переваги програми ERP FOSS, потрібно виконати реєстрацію на порталі і спробувати сервіси. Після підтвердження зазначеної електронної адреси, користувач отримує докладну інструкцію з використання майданчика. Система відкриє демонстраційну базу для більш детального ознайомлення. Особливості використання програми описані повністю на офіційному сайті. Вся інформація розподілена на сторінках і дає докладний опис про сервіси.
Висновок
Компанія розробила унікальний сервіс, тому програма для магазину автозапчастин відмінно справляється з урахуванням і реалізацією товарів. Вона значно скорочує витрати на наймання співробітників для ведення бухгалтерської та господарської діяльності. Підприємець може самостійно здавати звіти, організовувати логістику і стежити за товарообігом. Для підключення не буде потрібно спеціального устаткування. Досить зареєструватися і налаштувати програму для торгівлі.
Поширені питання
Так, якщо Ваш магазин створено на платформах Prom.ua або Shop Express, можлива повна автоматизація роботи з інтернет магазином через нашу програму.
Якщо у Вас інтернет магазин на іншій платформі, звертайтеся до нас, запропонуємо можливі рішення Ваших задач.