Налаштування модулю “Інтеграція Нова Пошта”
Вступ
Модуль дозволяє автоматизувати і прискорити оформлення доставок і звести до мінімуму вплив людського фактора.
У вас буде можливість створювати експрес-накладні, обирати спосіб оплати, контролювати вартість доставки відправлень, переглядати статус відправлень, знаходити експрес-накладну за номером, відстежувати накладений платіж.
Для налаштування роботи модуля потрібно зробити всього кілька кроків.
Отримання API ключа
Для отримання API ключа необхідно перейти на сайт Нової Пошти і зайти в свій кабінет.
Далі оберіть “Налаштування” → API 2.0 та натисніть кнопку “Створити новий ключ” для створення ключа. Після цього потрібно виконати копіювання з колонки “Ключ” до буфера обміну.
Налаштування модуля
Для налаштування необхідно перейти до однойменного модуля Нова пошта
Потім перейти в пункт меню “Налаштування/Облікові записи” і натиснути Cтворити.
Ввести найменування “Нова пошта” і вставити ключ, який було створено й збережено раніше на сайті Нової пошти. Натисніть “Зберегти” і синхронізуйте довідники.
Після цієї дії відбудеться синхронізація відділень усіх міст, де є Нова пошта.
Далі необхідно виконати налаштування складу, з якого буде виконуватися відправка товару.
Для цього перейдіть до модуля Склад в пункт меню “Налаштування/Склади”. Оберіть склад, з якого буде вестися відправка товару, натисніть “Редагувати” і перейдіть на закладку “Нова пошта”.
Далі виберіть місто, відділення та тип вантажу посилка (якщо у вас товар більше або менше 1 кг, то є можливість редагувати дані) і натисніть Зберегти, як показано на малюнку нижче.
Після того, як ви зробили і зберегли всі налаштування необхідно перейти в модуль Продажі та створити Замовлення на закупівлю. Більш детально як створити Замовлення на закупівлю зі способом доставки Нова пошта можна подивитися за цим посиланням.