Блог

Як оцінити ефективність ваших продажів

Важливим показником успішності будь-якого бізнесу є ефективність продажів товарів (послуг). Як зрозуміти, наскільки результативні ваші продажі, зокрема: Які менеджери або команди генерують більший прибуток? Чи працюють ваші маркетингові заходи/акції? Чи є віддача від реклами? Які товари/групи товарів найвигідніше продавати? Чи впливає на ваші продажі сезонність?…

Маршрути документів в електронному документообігу

В англійській мові для терміну “документообіг” використовують слово “workflow”. Буквально його можна перевести як “потік робіт”, кращим аналогом буде “робочий процес”. Механізмом реалізації робочих процесів на підприємстві або в організації є маршрути документів. Саме маршрут документа визначає, хто буде виконувати документ (виконувати завдання) і в якій послідовності…

Що таке інвентаризація та як її виконувати?

Досить часто в торгівлі виникають ситуації, коли відвантажують один товар, а списують інший (або його різновид). Або будь-яка продукція виявилася бракованою і її потрібно виключити з доступних залишків на складах. Можливо також під час оприбуткування товару було введено неправильно його кількість, а також і з інших причин сталися помилки під час обліку продукції…

Робота з торгівельним обладнанням у програмі ERP FOSS

Одне з популярних питань, які задають наші клієнти, наступне: яке торгівельне обладнання може бути підключено до вашої програми? Потенційно програма ERP FOSS дозволяє працювати з усіма пристроями, поширеними в оптовій і роздрібній торгівлі. Нижче ми розглянемо групи торгівельного обладнання, з якими у нас уже є успішний досвід інтеграції…

Кому та для чого потрібен документообіг?

У загальному сенсі під документообігом розуміється життєвий цикл документів на підприємстві/організації. Наприклад, якщо документ – вхідний лист, спочатку воно потрапляє до канцелярії (або до секретаря керівника, діловода), далі прямує на резолюцію керівнику. Після накладення резолюції лист надсилається на виконання в інші відділи…

Хмарний сервіс для торгівлі або програма на комп’ютері, що краще?

Одне з популярних питань під час вибору програмного забезпечення для автоматизації бізнесу – що краще, хмарний сервіс для торгівлі або програма на вашому комп’ютері? Ще років 10 тому відповідь була неочевидною, але зараз, в епоху масового поширення швидкісного інтернету і мобільних пристроїв, переваги хмарних інтернет-програм стають вирішальними…

Для чого потрібно автоматизувати роботу складу?

Автоматизація складу – рішення, яке дозволить вашому бізнесу стати більш ефективним. Особливо це актуально для компаній з високим товарообігом та/або великими складськими площами. Якщо ви продаєте сотні одиниць продукції в місяць – вам вже потрібна автоматизована система складського обліку.

Що таке фулфілмент, і кому він необхідний?

Активне зростання сфери e-commerce в усьому світі пояснюється дуже просто: більшість споживачів сьогодні регулярно заходить в мережу в пошуках потрібних товарів і послуг. Свій відбиток накладають і події, що відбуваються (карантинні обмеження і т.п.). Щоб мінімізувати збитки (або запобігти їх), фірмам і компаніям доводиться активно освоювати сферу інтернет -продажів. Тому на перший план виходить грамотний фулфілмент…

Здаємо податкову звітність ФОП онлайн

Черга в ДФС для здачі податкової звітності – місце, де повз вас плине не тільки час, а й гроші від нездійсненних угод. Успіх в сучасному бізнесі безпосередньо залежить від того, наскільки швидко ви дасте відповідь на запит клієнта, обробите замовлення і відвантажите товар. Натепер втрачати час на очікування у чергах податкової – просто неприпустимо, а в зв’язку з поширенням COVID-19, – ще й небезпечно…

Оптимізація бізнесу, що діє в режимі онлайн, і підвищення якості обслуговування клієнтів

Сьогодні багато підприємців розширюють свій бізнес, активно освоюючи простори Всесвітньої мережі. І вже на початку стикаються з нестачею спеціальних знань і досвіду. Люди, які чітко знають, як збільшити реальні продажі, часто губляться, коли доводиться розширювати клієнтську базу сайту або групи в соціальній мережі. Ще складніше їм доводиться, коли мова заходить про підвищення якості обслуговування клієнтів…