Поширені питання

Перевірте найпоширеніші питання, які нам задають клієнти та відповіді на них. Можливо, знайдете відповідь і на своє питання.

З чого почати вивчення ERP FOSS?

Вивчити програму можна самостійно за допомогою безкоштовної демоверсії на 30 днів.

Так роблять ¾ наших клієнтів. Для цього є відеоуроки, документація і безкоштовна технічна підтримка.

Якщо у вас немає часу або потрібно навчити штат співробітників - фахівець ERP FOSS може допомогти. Навчання відбувається онлайн або фахівець виїжджає на територію замовника.

Зареєструвалися в програмі, що робити далі?

Після реєстрації в програмі ERP FOSS необхідно зробити налаштування для вашої компанії.

  • Налаштувати склад (його назву), якщо складів кілька створити ще.
  • Налаштувати назву компанії і співробітників.
  • Налаштувати відділи продажів (дати їм назву)
  • Налаштувати журнали оплати.

Потім необхідно створити клієнтів і постачальників і завести товари.

Якщо Ви раніше вели облік в Exel або іншій системі, ми зможемо імпортувати дані.

Після чого, Ви зможете вести облік Вашої компанії, робити закупівлі і продажі.

Якщо ми вели облік в excel або в іншій програмі, чи можемо ми завантажити інформацію в ERP FOSS?

Так. Якщо ви вели облік в excel, то можна завантажити інформацію о товарах та клієнтах в ERP FOSS. Якщо в іншій програмі, то спочатку інформацію потрібно вивантажити в exel, а потім - в програму ERP FOSS.

Дані які імпортуються в систему:

  • найменування
  • адресa
  • телефон
  • електронна адреса

Дані о Товарах:

штрих код; артикул; опис; матеріал; колір; розмір; вид товару; виробник; код постачальника; зображення; кількість; закупівельна ціна у валюті; закупівельна ціна; роздрібна ціна; оптова ціна;

Якщо у Вас не присвоєно штрих код і артикул програма зробить це автоматично.

Як працює програма?

Вам не потрібно встановлювати будь-яке програмне забезпечення, вся робота виконується у Web-браузері. Для входу до системи вам потрібен лише комп’ютер, ноутбук або планшет, які підключені до Інтернету. Всі дані, а також саме програмне забезпечення, розміщені в хмарному сховищі на серверах, що знаходяться в Німеччині. З’єднання між пристроєм і серверами відбувається у захищеному каналі за допомогою протоколу HTTPS, який призначено для безпечного з’єднання. Таким чином унеможливлюється доступ до даних сторонніми особами. Даний протокол використовується зокрема для банківських розрахунків в мережі Інтернет. Крім цього, для входу до системи використовуються логін та пароль, які знаєте лише ви. Система гарантує надійне зберігання даних і їх резервування для запобігання випадкового або навмисного знищення.

Як краще організувати роботу з одним і тим же товаром, як що він має різні модифікації?
Ви можете для кожної модифікації товару створити свій запис, але це призведе до великого списку. Краще спробуйте використати можливість створення різних варіантів товару. Таким чином ви скоротите загальну кількість найменувань товару. Більш докладно ви можете прочитати за цим посиланням
Чи можливо розгортання системи на комп’ютері, який встановлено в нашій організації?
Так, технічно це можливо. Такі роботи виконуються по окремому договору. Для цього Вам потрібно звернутися до нас і ми обговоримо це питання.
Як з'ясувати взаємну заборгованість між нами та нашими контрагентами?
Перейдіть в модуль Бухоблік, далі меню Продажі/Клієнти. В списку клієнтів в колонці "Заборгованість" відображається взаємна заборгованість. Число зі знаком "мінус" означає, що винні нам, зі знаком "плюс", що винні ми. Як що ви перейдете в меню Купівля/Постачальники, то отримаєте таку ж інформацію по Постачальниках. Відкривши картку клієнта, і натиснувши на кнопку "Баланс" ви можете переглянути всі документи по яких є взаємна заборгованість
Як створити продаж?

Для створення продажу необхідно зайти в модуль Продажі.

Обрати Продаж / Комерційні пропозиції / Створити.

Далі обрати клієнта, товар і натиснути Зберегти / Підтвердити продаж.

Як відредагувати продаж?

Якщо замовлення продажів в статусі Підтверджено, але Вам необхідно його відредагувати.

Для цього натисніть Скасувати/ Зробити пропозицією/Редагувати

Як відредагувати продаж коли вже сотворений рахунок?
Якщо ви створили рахунок та зареєстрували платіж, то з початку необхідно відкрепити оплату, а потім скасувати рахунок, зробити чернеткою і тільки потім скасовувати і редагувати накладну.
Можна додати відразу кілька товарів в накладну?
Так це можливо, необхідно натиснути на кнопку Додати декілька, вибрати товар і додати в накладну.
Можна робити попередню оплату за накладною?
Так це можливо, необхідно створити рахунок і обрати попередня оплата (фіксована сума) і ввести розмір платежу.