Поширені питання
Перевірте найпоширеніші питання, які нам задають клієнти та відповіді на них. Можливо, знайдете відповідь і на своє питання.
Вивчити програму можна самостійно за допомогою безкоштовної демоверсії на 30 днів.
Так роблять ¾ наших клієнтів. Для цього є відеоуроки, документація і безкоштовна технічна підтримка.
Якщо у вас немає часу або потрібно навчити штат співробітників - фахівець ERP FOSS може допомогти. Навчання відбувається онлайн або фахівець виїжджає на територію замовника.
Після реєстрації в програмі ERP FOSS необхідно зробити налаштування для вашої компанії.
- Налаштувати склад (його назву), якщо складів кілька створити ще.
- Налаштувати назву компанії і співробітників.
- Налаштувати відділи продажів (дати їм назву)
- Налаштувати журнали оплати.
Потім необхідно створити клієнтів і постачальників і завести товари.
Якщо Ви раніше вели облік в Exel або іншій системі, ми зможемо імпортувати дані.
Після чого, Ви зможете вести облік Вашої компанії, робити закупівлі і продажі.
Так. Якщо ви вели облік в excel, то можна завантажити інформацію о товарах та клієнтах в ERP FOSS. Якщо в іншій програмі, то спочатку інформацію потрібно вивантажити в exel, а потім - в програму ERP FOSS.
Дані які імпортуються в систему:
- найменування
- адресa
- телефон
- електронна адреса
Дані о Товарах:
штрих код; артикул; опис; матеріал; колір; розмір; вид товару; виробник; код постачальника; зображення; кількість; закупівельна ціна у валюті; закупівельна ціна; роздрібна ціна; оптова ціна;
Якщо у Вас не присвоєно штрих код і артикул програма зробить це автоматично.
Вам не потрібно встановлювати будь-яке програмне забезпечення, вся робота виконується у Web-браузері. Для входу до системи вам потрібен лише комп’ютер, ноутбук або планшет, які підключені до Інтернету. Всі дані, а також саме програмне забезпечення, розміщені в хмарному сховищі на серверах, що знаходяться в Німеччині. З’єднання між пристроєм і серверами відбувається у захищеному каналі за допомогою протоколу HTTPS, який призначено для безпечного з’єднання. Таким чином унеможливлюється доступ до даних сторонніми особами. Даний протокол використовується зокрема для банківських розрахунків в мережі Інтернет. Крім цього, для входу до системи використовуються логін та пароль, які знаєте лише ви. Система гарантує надійне зберігання даних і їх резервування для запобігання випадкового або навмисного знищення.
Для створення продажу необхідно зайти в модуль Продажі.
Обрати Продаж / Комерційні пропозиції / Створити.
Далі обрати клієнта, товар і натиснути Зберегти / Підтвердити продаж.
Якщо замовлення продажів в статусі Підтверджено, але Вам необхідно його відредагувати.
Для цього натисніть Скасувати/ Зробити пропозицією/Редагувати