Програмний РРО

Необхідний програмний РРО для ФОП? Спробуйте ERP FOSS - програму для торгівлі з вбудованим ПРРО. Продавайте товари з отриманням фіскальних чеків. Почніть працювати безкоштовно!

  1. Комплексне рішення для малого бізнесу: склад, торгівля, бухгалтерія та податкова звітність разом з ПРРО
  2. Ведення декількох ФОП одним користувачем
  3. Друк фіскальних чеків і відправка їх покупцю
  4. Інтеграція з Новою Поштою, Prom.ua та Приват24

З 1 січня 2021р в Україні для деяких категорій ФОП набирає чинності закон про обов'язкову фіскалізацію продажів. А через рік цю норму буде застосовано для всіх підприємців.



Пропонуємо рішення, яке об'єднує всі інструменти для ведення бізнесу (склад, закупівлі і торгівлю, відстеження доставки і оплати товарів, звіти, бухгалтерію і здачу податкової звітності), а також виконує функції програмного реєстратора розрахункових операцій (ПРРО).


Ведіть облік товарів і фіскалізуйте продажі за допомогою ПРРО в одній програмі - ERP FOSS!

Як встановити програмний РРО?

Зміни РРО
  1. Отримайте електронний цифровий підпис (ЕЦП), щоб підтверджувати ваші фіскальні чеки.
  2. Зареєструйте ваш суб'єкт госп. діяльності, який буде використовувати ПРРО.
  3. Передайте інформацію про ваших співробітників-касирів на сервери фіскальної служби України.
  4. Зареєструйте кожен ваш ПРРО (заяву за формою № 1-ПРРО). Далі сервер податкової присвоїть вашим ПРРО унікальний фіскальний номер та внесе дані про них до відповідного реєстру.
  5. Встановіть та налаштуйте модуль РРО в програмі ERP FOSS.

Які переваги роботи з ПРРО?

  1. Відправлення чеків на електронну пошту або в месенджер покупця. Економія на папері для чеків.
  2. Додаткові маркетингові можливості при відправці електронних чеків: рекламні буклети, дисконтні купони, акційні пропозиції та ін.
  3. Надійність зберігання електронного чека набагато вище традиційного.
  4. Повернення товару по е-чеку нічим не відрізняється від повернення по паперовому чеку.
  5. Електронний чек так само юридично значущий, як і звичайний паперовий.
Зміни РРО

Програмний PPO

Програмний реєстратор розрахункових операцій - це актуальне рішення для торгівлі та ведення бізнесу. Процеси продажів та отримання фіскальних чеків значно спрощуються, якщо встановити програму ERP FOSS. Програмний PPO - це комплексне рішення для підприємств малого бізнесу, складання податкової звітності, ведення кількох ФОП одним підприємцем, інтеграції з онлайн банкінгом, торговими майданчиками і Новою Поштою.

Хто повинен користуватися PPO

Згідно із законом, що вступив в чинність 1 січня 2021 року, в Україні певні категорії ФОП зобов'язані фіскалізувати свої продажі. Для цього використовуються традиційний або програмний PPO. Останні набирають все більшу популярність, так як дозволяють виконувати фіскалізацію будь-яким зручним способом, зокрема з використанням планшетів, телефонів, ПК

На сьогоднішній день користуватися реєстратором розрахункових операцій зобов'язані:

  • платники єдиного податку 2-4 групи з щорічної прибутковістю бізнесу більше 220 МЗП;
  • магазини, що займаються реалізацією складної побутової техніки, яка потребує гарантійного ремонту;
  • платники податків, які реалізують ліки і медтовари;
  • платники податків, які надають платні послуги у сфері охорони здоров'я;
  • продавці ювелірних виробів і товарів з дорогоцінним камінням.

Варто відзначити, що незабаром (з 1 січня 2022 року) до списку додаються всі платники єдиного податку 2-4 груп. Тому програма для PPO і автоматизації бізнесу знадобиться скоро всім підприємцям, крім платників податків 1 групи.

Як працювати з програмним забезпеченням

Для початку роботи знадобиться планшет, ноутбук, комп'ютер або POS-термінал з доступом до інтернету, КЕП і зареєстрований програмний PPO. Працювати із ПЗ досить просто, не потрібно володіти спеціальними знаннями і навичками. Необхідно вибрати відповідну програму, отримати та веріфікувати електронний підпис, щоб завіряти чеки, зареєструвати господарську одиницю для користування ПРРО і касирів в необхідній кількості.

Після виконання всіх дій фіскальний сервер ДПС видає номер вашого ПРРО, який додає до реєстру. Інтеграція з програмним PPO для онлайн бізнесу не забирає багато часу.

Можливості та переваги ППРО

Пропонований додаток допомагає об'єднувати всі інструменти ведення бізнесу - складський облік, закупівлі, продажі, відстеження доставки, оплату товарів. У ньому ж можна вести і здавати звітність. До інших можливостей сервісу варто віднести:

  • використання електронних підписів і печаток;
  • цілодобове з'єднання онлайн з фіскальним сервером ДПС;
  • проведення розрахункових операцій за певний період;
  • видача електронних або друк паперових чеків.

Всі операції зберігаються в базі даних програми. Вартість програмного PPO для інтернет-магазину цілком доступна, при цьому підприємець може зекономити також на папері для чеків. Разом з чеками продавець товарів або послуг може виписувати своїм клієнтам знижки, друкувати рекламу, акційні пропозиції, що позитивно впливає на товарообіг.

Behance Link to Behance Codepen Link to Codepen Facebook Link to Facebook Google Plus Link to Google Plus LinkedIn Link to LinkedIn Email Email Pinterest Link to Pinterest Twitter Link to Twitter YouTube Link to YouTube
Call Now Button