Реєстрація в програмі
Початок роботи.
Почати роботу з програмою ERP FOSS ви можете з ознайомлення з демонстраційною версією програми. Для цього натисніть Спробувати на сайті, та пройдіть реєстрацію в програмі.
На вказану при реєстрації адресу надійде лист з подальшими інструкціями. Перейдіть по посиланню в цьому листі та введіть пароль, який ви задали при реєстрації. Далі ви можете вибрати рішення, яке найкраще підходить для вашого бізнесу. При бажанні, в подальшому це рішення можна змінити на інше. Також необхідно ввести доменне ім’я, яке буде застосовуватися в адресі, де буде розміщена ваша інформація. Далі натисніть Спробувати.
Програма переадресує вас на сторінку входу в демонстраційну базу за адресою, яку ви вибрали для доменного імені. Для входу введіть Email та Пароль, які ви вводили при реєстрації.
Тепер ви зможете заходити в вашу програму набравши в браузері адресу вашого домена.
Перед початком роботи з демонстраційною версією ми рекомендуємо переглянути статтю Інтерфейс, в якій ви можете ознайомитися з особливостями інтерфейсу програми. Після цього створіть декілька постачальників та клієнтів. Як це зробити описано в статті Клієнти та постачальники. Наступним кроком буде створення товарів, які ви будете закуповувати та продавати. Опис роботи з товарами наведено в статті Товари. Замість створення товарів та клієнтів вручну ви можете імпортувати ваших контрагентів та товари з таблиці exel як описано розділі Імпорт статті Налаштування. Тепер ви готові проводити стандартні дії по закупівлі та продажу товарів. Опис цих дій наведено в статті Закупівлі та продажі. Стандартні дії.
Для більш повного ознайомлення з можливостями програми перегляньте інші статті сайту. Для пошуку функціональних можливостей ви можете скористатися функцією пошуку на сайті.
При роботі з програмою ми повинні розуміти, що деякі дані ми не зможемо видалити з програми. Але якщо вони вам заважають і більше не потрібні, то ви можете створити нову “чисту” програму скориставшись можливістю Почати спочатку в Кабінеті користувача.
Кабінет користувача
Після реєстрації в програмі ви отримаєте доступ до свого кабінету. Для входу в нього зайдіть на сайт erp.foss.ua і виберіть Увійти
В лівій частині екрану ви можете побачити свої дані, в тому числі і платежі, якщо вони проводилися. В верхній правій частині представлена інформація по вашому чинному плану.
- Рішення – це вибране вами рішення
- Посилання – адреса в мережі Інтернет за яким розташовується ваше Рішення. Посилання співпадає з вибраним вами доменним ім’ям. Натиснувши на посилання ви потрапляєте в робочу програму.
- Кількість користувачів – кількість користувачів, які можуть підключитися до вашого Рішення. Для демонстраційної версії по замовчуванню встановлено три користувача. В подальшому ви можете змінити цю кількість.
- Дата закінчення – дата до якої дії ваш план. Якщо поточна дата більша за цю дату ви не отримаєте доступ до вашого рішення.
Почати спочатку – цей пункт призначений для можливості переходу з одного рішення на інше, а також для знищення всієї інформації в вашій базі даних. Почати спочатку ви можете як на демонстраційній версії програми, так і на робочій. Але ви повинні розуміти, що база даних буде створена заново і ви втратите всі ваші дані, які були введені до цього.
В нижній правій частині екрану ви можете продовжити строк дії вашого рішення та змінити кількість користувачів. Змінити Рішення ви зможете тільки знищивши всі дані в програмі. (Пункт Почати спочатку). Вибравши необхідні опції ви можете сплатити їх вартість. які будуть вказані в колонці Ціна. Після проведення оплати ваш діючий план буде змінено відповідно до вашого вибору.