Облік за декількома організаціями (ФОП)

Облік за декількома організаціями (ФОП)

Доволі часто в нас запитують: “а чи можливо в програмі ERP FOSS вести облік за декількома організаціями (ФОП) під одним обліковим записом?”. Відповідь – так, така можливість є. Розглянемо докладніше функції та переваги, які надає ERP FOSS для ведення декількох компаній в одному акаунті.

Закупівлі та продаж від декількох фірм

Зареєструвавшись в нашому сервісі, ви можете створити кілька компаній на одному акаунті. Розділити рахунки і, за необхідністю, товари на складах між цими компаніями (або просто ФОП, як це часто практикується). Далі здійснювати закупівлі та продаж товарів від імені тієї чи іншої фірми, працювати окремо з їхніми рахунками, приймаючи на них гроші. Зокрема за допомогою Нової Пошти відправляти покупцям товари від обраного продавця вже з програми ERP FOSS.

Здача податкової звітності

Аналогічним чином відбувається здача податкової звітності. Для всіх ФОП, які ви ведете на одному акаунті, передбачена можливість онлайн здачі податкової звітності з нашої програми.

ПРРО для ФОП

Якщо ви зареєструєте на веб-сайті ДПС господарські одиниці для пов’язаних з вами ФОП, програмні реєстратори розрахункових операцій (ПРРО) і касирів, то далі можете фіскалізувати продаж товарів від цих ФОП. Таким чином, у податкову подаються Z-звіти, окремо по кожному ФОП.

Оплата сервісу

Важливою перевагою ERP FOSS з точки зору обліку за декількома організаціями, є оплата послуг нашого сервісу. Ви сплачуєте тільки за обліковий запис, а не за кількість створених на ньому компаній. Ми не обмежуємо кількість компаній, які може вести один користувач.