Управління правами доступу

Рольова модель доступу

В системі існує кілька ролей користувача (Співробітник, Менеджер, Адміністратор, тощо), які визначають його права доступу для тих чи інших функцій системи.

Управління правами доступу

Для управління правами доступу виберіть додаток Налаштування

Додаток odoo Налаштування

Далі перейдіть за посиланням Керувати правами доступу:

Панель управління правами доступу в електронному документообігу

З’явиться список користувачів

Список користувачів сед

Виберіть користувача:

Вибір ролей користувача в системі документообігу

Далі можна вказати, які функції в системі і з якою роллю будуть доступні даному користувачеві:

Найменування функціїОписДоступні ролі
КореспонденціяРобота з документами в папках Вхідні і Вихіднінемає ролі, Співробітник, Менеджер
СпівробітникиРобота з довідником Співробітникинемає ролі, Співробітник, Менеджер
Управління внутрішніми документамиРобота з документами в папці Внутрішні документинемає ролі, Співробітник, Менеджер
Управління резолюціямиРобота з резолюціями (перегляд, редагування, видалення)немає ролі, Співробітник, Керівник, Адміністратор
Управління реєстраціямиРобота з журналами реєстрацій документівнемає ролі, Співробітник, Менеджер
Управління ЕЦПРобота з електронно-цифровим підписом (перегляд, валідація, накладення ЕЦП)немає ролі, Співробітник, Менеджер
АдмініструванняАдміністрування системинемає ролі, Права доступу, Налаштування

Опис ролей:

Немає ролі (порожній вибір) – означає, що користувачеві взагалі не буде показуватися все, що пов’язано з цією функцією, наприклад, папка з документами, кнопка накладення резолюції, тощо.

Співробітник – як правило, це мінімальні права, наприклад, перегляд без можливості редагування (залежить від функції). Наприклад, щодо функції Управління резолюціями роль Співробітник означає можливість бути простим виконавцем резолюцій без їх створення.

Керівник – можливість виконувати будь-які дії з обраної функцією від свого імені.

Адміністратор – повні права доступу по відношенню до будь-якої функції, наприклад, в контексті управління резолюціями, можливість редагування/видалення резолюцій інших користувачів.

Права доступу – делегування функцій адміністратора тільки для призначення прав доступу. Рекомендруется видавати співробітникам, які виконують в вашій організації функції управління кадрами, або помічникам адміністратора.

Налаштування – повні права з адміністрування системи. Рекомендується призначати досвідченим технічним фахівцям, які займаються адмініструванням рішення.

Руський корабль іде за курсом

Навіть песик у метро

Встановив ПРРО

А ви?

ВСТАНОВИТИ
Behance Link to Behance Codepen Link to Codepen Facebook Link to Facebook Google Plus Link to Google Plus LinkedIn Link to LinkedIn Email Email Pinterest Link to Pinterest Twitter Link to Twitter YouTube Link to YouTube Call Now Button