Робота з електронним цифровим підписом
В онлайн рішенні для документообігу підтримується робота з електронно-цифровим підписом (ЕЦП).
Доступ до ЕЦП отримують користувачі з ролями Співробітник і Керівник для функції Управління ЕЦП. В іншому випадку користувачі просто не будуть бачити однойменну закладку на картці документу:
Роль Співробітник дає можливість перевірки підпису, Керівник додатково може і підписувати вкладені в картку файли за допомогою ЕЦП.
Підписування файлів ЕЦП
Для підписання всіх файлів, вкладених в документ (вхідний/вихідний лист, внутрішній документ), необхідно перейти на закладку ЕЦП і натиснути кнопку Підписати файли, з’явиться діалог:
Виберіть центр сертифікації (провайдера ЕЦП) із запропонованого списку, вкажіть файл секретного ключа і уведіть пароль до нього. Натисніть Підписати. Всі вкладені в картку файли будуть підписані.
Якщо потрібно підписати тільки частину файлів, вкладених в документ, перейдіть на закладку Вкладення і натисніть на іконку “замок” навпроти кожного файлу, який бажаєте підписати ЕЦП.
Далі з’явиться діалог, описаний вище.
Перевірка ЕЦП
Для перевірки файлів, підписаних ЕЦП перейдіть на закладку ЕЦП і натисніть кнопку Перевірити файли:
Результат останньої перевірки відображається у вигляді іконок:
Валідні файли відзначаються “галочкою”, а ті, що не пройшли перевірку, – “хрестиком”.
Завантаження публічного ключа
Ви можете завантажити відкритий ключ ЕЦП, яким підписувалися файли, для чого натисніть кнопку:
Далі цей ключ можна перевірити в онлайн сервісі, наприклад, на сайті Мін’юсту.