Робота з електронним цифровим підписом

В онлайн рішенні для документообігу підтримується робота з електронно-цифровим підписом (ЕЦП).

Доступ до ЕЦП отримують користувачі з ролями Співробітник і Керівник для функції Управління ЕЦП. В іншому випадку користувачі просто не будуть бачити однойменну закладку на картці документу:

Закладка ЕЦП на картці документа

Роль Співробітник дає можливість перевірки підпису, Керівник додатково може і підписувати вкладені в картку файли за допомогою ЕЦП.

Підписування файлів ЕЦП

Для підписання всіх файлів, вкладених в документ (вхідний/вихідний лист, внутрішній документ), необхідно перейти на закладку ЕЦП і натиснути кнопку Підписати файли, з’явиться діалог:

Діалог підписання файлів ЕЦП

Виберіть центр сертифікації (провайдера ЕЦП) із запропонованого списку, вкажіть файл секретного ключа і уведіть пароль до нього. Натисніть Підписати. Всі вкладені в картку файли будуть підписані.

Якщо потрібно підписати тільки частину файлів, вкладених в документ, перейдіть на закладку Вкладення і натисніть на іконку “замок” навпроти кожного файлу, який бажаєте підписати ЕЦП.

Вибір файлів для підписання ЕЦП

Далі з’явиться діалог, описаний вище.

Перевірка ЕЦП

Для перевірки файлів, підписаних ЕЦП перейдіть на закладку ЕЦП і натисніть кнопку Перевірити файли:

Підписані ЕЦП файли

Результат останньої перевірки відображається у вигляді іконок:

Результат перевірки ЕЦП

Валідні файли відзначаються “галочкою”, а ті, що не пройшли перевірку, – “хрестиком”.

Завантаження публічного ключа

Ви можете завантажити відкритий ключ ЕЦП, яким підписувалися файли, для чого натисніть кнопку:

Завантаження відкритого ключа ЕЦП

Далі цей ключ можна перевірити в онлайн сервісі, наприклад, на сайті Мін’юсту.

Behance Link to Behance Codepen Link to Codepen Facebook Link to Facebook Google Plus Link to Google Plus LinkedIn Link to LinkedIn Email Email Pinterest Link to Pinterest Twitter Link to Twitter YouTube Link to YouTube Call Now Button