Управління користувачами та підрозділами
Вступ
У статті наведено основні визначення, які використовуються під час управління користувачами та підрозділами, та розглянуті основні можливості під час роботи з ними.
Адміністратор системи
Початкове створення користувачів в системі виконує адміністратор (власник аккаунта, який отримав облікові дані при реєстрації на сайті продукту). Адміністратору доступні всі функції по управлінню користувачами, підрозділами та іншими довідниками системи. Адміністратор також може працювати з налаштуваннями платформи Odoo: керувати набором модулів і налаштовувати різні функції.
Як власник аккаунта, ви можете призначити адміністраторами інших користувачів і дати їм все права в системі або дати окремим користувачам права на управління окремими повноваженнями системи.
Користувачі, співробітники і контакти
Співробітник – це користувач системи, який може брати участь у колективній роботі над документами, створюючи або виконуючи завдання за документом (резолюції). У співробітника є місце роботи (підрозділ), посада і керівник. Ви можете видалити співробітника, але при цьому в системі залишиться відповідний користувач. Наприклад, адміністратор, – це користувач, якому не обов’язково бути співробітником і брати участь в роботі над документами.
Контакт – це запис в довіднику контактів. У користувача є електронна адреса та інші контактні дані, контакт створюється одночасно з користувачем. Контактами можуть бути зовнішніми по відношенню до вашої організації фізичні та юридичні особи, наприклад, ваші контрагенти.
При створенні користувача автоматично створюється відповідний йому контакт.
Компанії
Компанія – це запис в довіднику компаній. Будь-який користувач системи відноситься до певної компанії. Найчастіше компанія в довіднику одна – це ваша організація.
Підрозділи
Підрозділ – це структурна одиниця компанії, відділ вашої організації. Кожен співробітник відноситься до свого підрозділу.