Робота із співробітниками (користувачами)

Різниця між співробітниками і користувачами

Співробітники – це користувачі документообігу, які можуть брати участь у колективній роботі над документами, створюючи або виконуючи завдання по документу (резолюції). У співробітника є місце роботи (підрозділ), посада і керівник. Ви можете видалити співробітника, але при цьому в системі залишиться відповідний користувач. Наприклад, адміністратор, – це користувач, якому не обов’язково бути співробітником і брати участь в роботі над документами.

Створення співробітників (користувачів)

Створення співробітників може виконувати адміністратор системи або користувачеві з певними правами.

Виберіть додаток Співробітники, натисніть Створити

Довідник користувачів. Створення нового запису

З’явиться форма створення/редагування співробітника:

Форма створення/редагування співробітника

Перейдіть до закладки Налаштування доступу, натисніть Створити і редагувати. З’явиться форма властивостей нового користувача (контакту). Вкажіть ім’я та адресу електронної пошти користувача:

Форма створення/редагування користувача

Натисніть Зберегти. На вказану адресу надійде запрошення приєднатися до системи (логін – електронна адреса та форма введення пароля).

Далі поверніться до закладки Публічна інформація і натисніть Зберегти для збереження співробітника в системі.

Збереження співробітника

Таким чином, ми розглянули, як швидко створити користувача і пов’язаного з ним співробітника. Далі можна редагувати властивості співробітника, а також змінювати права доступу відповідного користувача.

Редагування співробітника

Для редагування клікніть на необхідному співробітника в довіднику:

Список співробітників

з’явиться форма властивостей співробітника, натисніть Редагувати:

Редагування користувача

За допомогою кнопок зі стрілками можна вибирати того чи іншого працівника з довідника. Необхідно вказати підрозділ, до якого належить співробітник, назва його посади, а також вибрати для нього співробітника керівника. Крім того, можна вказувати і інші дані на формі співробітника, наприклад, контактну інформацію.

Попередньо рекомендується заздалегідь заповнити довідник підрозділів відповідними даними. Також під час редагування співробітника можна створити новий запис, наприклад, в довіднику підрозділів, відкривши список поля і натиснувши Створити і редагувати:

Редагування користувача. Вибір підрозділу

Робота з довідником підрозділів розглянута в окремому розділі.

Ви можете натиснути зберегти або відмовитися від уведенних змін, натиснувши однойменні кнопки.

Видалення співробітника

Для видалення виберіть в довіднику необхідного співробітника і натисніть Дія/Видалити

Видалення співробітника

Після підтвердження запис про співробітника буде видалено.

Behance Link to Behance Codepen Link to Codepen Facebook Link to Facebook Google Plus Link to Google Plus LinkedIn Link to LinkedIn Email Email Pinterest Link to Pinterest Twitter Link to Twitter YouTube Link to YouTube Call Now Button