Навіщо вести облік в автомагазині?

облік в автомагазині
  1. Навіщо потрібна автоматизація?
  2. Яким вимогам вона повинна відповідати?
  3. Переваги автоматизації обліку
  4. Робота в ERP FOSS
  5. Висновок

Бажаєте успішно вести власний бізнес по ремонту авто, а також з продажу деталей і комплектуючих? З огляду на те, що на машині пересувається практично кожен другий житель нашої країни, мати свій автомагазин чи СТО вважається вигідною справою. Щоб уникнути збитків, підвищити ефективність роботи майстерні або торгової точки, а також мати повне уявлення про їхню діяльність, необхідний структурований і точний облік. Вести його можна по-старому, вручну, або з економією сил і часу, використовуючи спеціальне програмне забезпечення.

Навіщо потрібна автоматизація?

У стандартному варіанті програма обліку автозапчастин охоплює кілька основних напрямків:

  • Онлайн журнал, де відображаються всі замовлення (на ремонтні послуги).
  • Онлайн касу, де враховуються продажі запчастин.
  • Складський облік (для підрахунку запасів комплектуючих).
  • Бухгалтерський облік (відображає всі активи і пасиви, а також допомагає підрахувати прибуток і збитки).
  • Сервісний центр роботи з клієнтами, і ін.

Удосконалена програма для автомагазину може включати в себе різноманітні інструменти для:

  • Збору статистики та проведення аналітики.
  • Проведення інвентаризації та формування різної звітності (для внутрішнього і зовнішнього використання).

Це допомагає зробити бізнес успішнішим, прибутковішим, розширити клієнтську базу, підвищити якість обслуговування і т.п.

Яким вимогам вона повинна відповідати?

Автозапчастини, облік яких ведеться в ПО, реалізуються здебільшого поштучно. Їх номенклатурний ряд може бути величезний, а підбір – досить складний через прив’язку до певної марки авто. Тому програма, в якій здійснюється облік автозапчастин, повинна “підлаштовуватися” під потреби саме Вашого бізнесу.

Ось ряд завдань, які має вирішувати таке ПО:

1) Створення і поповнення зручного довідника (де відображені не тільки усі товари, але і підказки на взаємозамінні моделі).

2) Посилання на наявність товарів в інших точках Вашої мережі (буде корисна підприємцям, які розширюють свій бізнес).

3) Розмежування прав доступу для різних категорій персоналу.

4) Підтримка зв’язку з торгівельним і технологічним устаткуванням (касовим апаратом або сканером штрих-коду, і т.п.).

Переваги автоматизації обліку

Застосування спеціальних програм в магазині автозапчастин або ремонтної майстерні має такі переваги:

  • Максимально простий і прозорий складський облік автозапчастин, а також окремий облік товарів в торгових залах.
  • Швидкий і зручний підбір взаємозамінних деталей.
  • Ведення обліку по різних характеристиках товарів.
  • Формування будь-якої звітності.
  • Оперативний розрахунок замовлень постачальникам.
  • Контроль взаємин з клієнтами (включаючи аналіз продажів).
  • Підвищення якості обслуговування.
  • Оптимізація поточних витрат і збільшення прибутку.
  • Зручність ведення документообігу, а також складання податкової звітності.
  • Проведення інвентаризації без перерв в роботі.
  • Контроль за матеріально-відповідальними особами (включаючи швидке усунення нестач).

Програма для автосервісу дозволяє спостерігати за бізнесом і вести контроль дистанційно. Для цього власнику досить впровадити ПО в своїх торгових точках і мати постійний вихід в інтернет.

Робота в ERP FOSS

Автоматизація автомагазину на увазі створення карток на кожен товар. Крім загальних характеристик, необхідно заповнити додаткові поля:

  • Оригінальний і альтернативний коди (в залежності від роду запчастин – оригінальні або аналоги).
  • Марка автомобіля.
  • Виробник деталі.

Все це допомагає в подальшому спростити пошук потрібних комплектуючих по різних пошукових запитах. Система дозволяє побачити шукані і схожі товари.

Список товарів

Висновок

Ведення автоматизованого обліку в автомагазині або сервісної майстерні дозволяє підвищити гнучкість і прибутковість бізнесу. Спеціальна програма, зручна і проста у використанні, дозволяє вести швидкий підбір комплектуючих за запитом клієнтів, оптимізувати обслуговування покупців, а також знизити збитки.