Робота з вихідною кореспонденцією
У цьому розділі розглянуто всі можливості по роботі з листами (посилками, бандеролями), які відправляються з вашої організації (вихідними).
Права доступу
Працювати з вихідними можуть користувачі, у яких в налаштуваннях прав доступу для функції Кореспонденция вказано роль Співробітник або Керівник. Користувач з роллю Співробітник зможе створювати і редагувати тільки свої листи, Керівнику доступне редагування листів, створених іншими користувачами.
Таким чином, рекомендуємо давати роль Керівник користувачам системи, які у вашій організації є співробітниками канцелярії.
Типовий процес обробки вихідних
Типова схема роботи з вихідними передбачає наступні етапи:
- створення і заповнення картки вихідного листа;
- створення резолюції до листа, затвердження її керівником;
- виконання резолюції;
- відправка вихідного.
Розглянемо всі етапи цього процесу в наступних розділах.
Картка вихідного листа
Вихідний лист призначений для відправки повідомлення в іншу організацію. Він може бути створений, як відповідь на вхідний лист або незалежно від вхідного, як новий лист.
Станьте на папку Кореспонденція/Вихідні і натисніть Створити.
Заповніть значення полів. Розглянемо детально їх призначення.
Найменування поля | Опис |
---|---|
Зміст | Короткий зміст, тема листа |
Відправник | Організація, від імені якої відправляється лист |
Спосіб відправки | Спосіб, яким відправляється лист |
Дата реєстрації | Дата реєстрації листа в організації, яка відправляє лист |
Номер документа | Реєстраційний номер документа в організації, яка відправляє лист |
Одержувач | Організація-одержувач |
Тип | Тип кореспонденції – довідкове поле (список типів ви можете налаштувати на свій розсуд, наприклад, “лист”, “бандероль” і т.п.) |
Папка | Папка, для якої призначений документ – довідкове поле (налаштовується на ваш розсуд, наприклад, “накази” або “інформаційні листи”) |
Пов’язана кореспонденція | Посилання на вхідні листи, пов’язані з даним листом |
Відмітки | Відмітки до листа – довідкове поле (налаштовується на ваш розсуд, наприклад, “термінове” або “дсп”) |
Журнал вихідної кореспонденції | Посилання на журнал реєстраційних записів для вихідної кореспонденції |
Можливості при роботі з карткою вихідного
Всі можливості аналогічні описаним для вхідної кореспонденції: друк картки, вкладені файли, копіювання/видалення, тощо.
Робота з резолюціями. Виконання вихідного
Після створення і збереження картки вихідного він знаходиться в статусі чернетки зі своїм реєстраційним номером (нумерація докладніше розглянута в окремому розділі). Далі його слід зберегти та перевести в статус Відправлено, натиснувши кнопку Надіслати на картці листа:
Статус листів можна побачити в списку вихідних:
Якщо ж перед відправкою вихідна кореспонденція потребує будь-якого виконання або узгодження, слід, скористатися механізмом резолюцій – кнопка Нова резолюція.
Подальші дії по роботі з резолюціями повністю аналогічні описаним для вхідного листа.